VISCOUNT UNICO CL6
Zaawansowana technologia, elegancja i jakość dźwięku w doskonałej kombinacji, która podsumowuje zaangażowanie i poświęcenie, które Viscount zawsze zarezerwował dla eksperta organisty i namiętnego muzyka.
Wprowadzenie
CL 6 to kompaktowe organy z dwiema klawiaturami, pedałem z 32 klawiszami i 35 rejestrami, wyposażony w kontuar z prawdziwego drewna z zamykaną żaluzją. Idealny dla studentów lub małych lub średnich kościołów, ma ogromną wewnętrzną bibliotekę rejestrów, dzięki której użytkownik może łatwo dostosować dźwięk swojego instrumentu. CL 6, opracowany ze słynną opatentowaną technologią Physis, opartą na fizycznym modelowaniu zjawisk związanych z generowaniem dźwięku organów piszczałkowych, jest w stanie generować niezwykle wierny i plastyczny dźwięk.
Korekty parametrów można łatwo wykonać za pomocą wyświetlacza graficznego na przednim panelu urządzenia. Klawiatura „Tracker Action” precyzyjnie wykrywa dotyk, uzyskując prędkość aktywacji klawisza, przydatną zarówno w sekcji Midi, jak i orkiestrze, oraz w celu uzyskania efektu „Tracker Touch”, tj. Korelacji między „dotykiem” organisty i przejściowym atakiem każdej wirtualnej piszczałki.
Detale
Generacja dźwięku
Generacja serii UNICO wykorzystuje technologię Physis®, która opiera się na tworzeniu złożonych algorytmów matematycznych zdolnych do symulowania z absolutną wiernością dynamiki zjawisk fizyczno-akustycznych generujących dźwięk organów piszczałkowych. Zupełnie inne podejście niż powszechnie stosowane cyfrowego próbkowania dźwięków, ponieważ każda nuta, każdy akord, każdy minimalny niuans wykonania nie jest wynikiem zwykłej reprodukcji nagranego materiału, ale procesem generowania dźwięku za każdym razem, gdy to się dzieje w czasie rzeczywistym, tak jak ma to miejsce w przypadku fizycznego instrumentu. Opracowanie i udoskonalenie algorytmów modelowania fizycznego, które sprawiają, że narządy Physis są wyjątkowe na świecie, wymagało ogromnej pracy: dzięki temu możemy tworzyć innowacyjne i wszechstronne narzędzia, zdolne na nowo zdefiniować stan techniki.
Klawiatura „Tracker Tuch” z nienaganną mechaniką.
Świadomi znaczenia, jakie ma klawiatura w klasycznych organach, wybraliśmy ją z najwyższą uwagą, dbając o to, aby była wykonana z najlepszych komponentów. Mechanika została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić bardzo cenione odczucie „Tracker Tuch”, to znaczy większą odporność na naciśnięcie przycisku w początkowej fazie jego uruchomienia. Rezultatem jest konsekwentny, a jednocześnie wygodny dotyk, który nie zawodzi organisty w działaniu. Klawiatura ta jest również wrażliwa na dynamikę, przydatną funkcję zarówno w sekcji Midi, jak i Orkiestrze, oraz w celu uzyskania efektu „Tracker Touch”, który reguluje przejściowy atak piszczałek w odniesieniu do szybkości naciskania klawiszy.
Kompletne Wejścia/Wyjścia połączeń.
System połączeń z urządzeniami zewnętrznymi jest kompletny i dobrze usytułowany.
Oprócz standardowego wyposażenia (Midi In, Out, Thru; Stereo Słuchawki i Aux Stereo Input), istnieje również wejście mikrofonowe z kontrolą wzmocnienia, wiele zewnętrznych wyjść 4+ 1 (Sub) opcjonalnie 12+1 (Sub) i portUSB. Pendrive można podłączyć do portu USB, aby zapisać i załadować zawartość dźwiękową. Do urządzenia USB można podłączyć komputer w celu łatwej personalizacji i wyrafinowanej intonacji organów. Możliwe jest modyfikowanie, dla każdego rejestru i każdej nuty, głośności, wysokości dźwięku, układu przestrzennego i wielu innych parametrów za pomocą „Physis Editor” na PC (opcjonalnie).
Kontuar
Przyciski, włączniki rejestrów i wyświetlacz umożliwiają skuteczne sterowanie instrumentem.
Włączniki rejestrów, przyciski i wszystkie inne elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone i reagują dokładnie na operacje użytkownika. Włączniki rejestrów do włączania i wyłączania głosów, przyciski i wszystkie inne elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone i reagują dokładnie na operacje użytkownika. Wyświetlacz umieszczony z boku (pośrodku w CLV 7, UNICO 300, 400, 500, 700, w specjalnej szufladzie w UNICO 800) z odpowiednimi elementami sterującymi, ma wyraźny wygląd, który dobrze integruje się z instrumentem, oferując liczne możliwości dostępnych funkcji.
Dane Techniczne
Manuały: |
2 manuały z opatentowaną klawiaturą „Tracker Touch” z wychwytem i regulowaną dynamiką dla głośów orkiestry i midi |
Głosy |
Włączniki rejestrów |
Pedał |
32 nuty pedał prosty, wklęsły lub pedał radialny |
Wzmacniacze wewnętrzne |
2 wzmacniacze po 60 Watt i 1 wzmacniacz o mocy 100 Watt |
Głośniki |
5 |
Pedał ekspresji |
1 |
Crescendo |
16 stopni programowane |
. |
|
REJESTRY I GŁOSY |
|
. |
|
Pedał |
10 głosów |
Manuał I |
12 głosów |
Manuał II |
13 głosów |
Razem głosów |
35 rejstrów głosowych + orkiestra, setki głosów alternatywnych z wewnętrznej pamięci |
Intonacje |
4 fabryczne + 4 dla dowolnej intonacji, możliwość zapisywania setek dalszych intonacji za pomocą pamięci wewnętrznej i pamięci USB |
Głosy |
Dodatkowe głosy alternatywne dla każdego rejestru |
Głosy orkiestry |
Dodatkowe głosy alternatywne dla każdego rejestru |
. |
|
DODATKI |
|
. |
|
Pistony kciukowe generalne |
8 |
Pistony kciukowe fabryczne |
– |
Banki pamięci kombinacji |
16 |
Segmenty pamięci kombinacji |
– |
Kombinacje razem |
128 kombinacji generalnych, dziesiątki tysięcy kombinacji za pomocą pamięci USB |
Sekwenser dla kombinacji |
Poprzedni i następny ( + i – ) dla pistonów kciukowych i nożnych |
Pistony nożne |
4 |
Wyłącznik nagłośnienia |
– |
Wyłącznik Mixtur i języków |
– |
Automatyczny pedał |
Tak |
Wyłącznik pistonów |
Tak |
Połączenia |
3, na registrach, pistonach kciukowych i nożnych |
Transpozycja |
Minus 6 do plus 5 półtonowo |
Głośność generalna i pogłos |
regulowane pokrętami |
Włącznik MIDI |
Tak |
Połączenia Melodii |
– |
Połączenia MIDI Solo |
– |
Orkiestra i MIDI Sustain |
Włączana za pomocą pistonów nożnych |
Pamięć zewnętrzna: |
Dowolny USB-Stick z pamięcią |
Włącznik i wyłącznik |
Tak |
Pilot |
Opcja dodatkowa, pilot z zasięgiem 50m z wbudowanym wyświetlaczem cyfrowym 2×16 znaków |
. |
|
WYŚWIETLACZ Z MENU |
|
. |
|
Wyświetlacz |
128 x 64 pixel, podświetlany |
Zmiana parametrów głosów |
Ustawiane parametry głosów dla każdego rejestru osobno |
Regulacja głośności |
Regulacja dla każdego manuału i pedału |
Tremulant |
2, dla każdego manuału, regulowana siła i prędkość |
Pogłos |
8 różnych rodzajów |
Efekt całokształtu głosu |
Regulowany |
Efekt ciśnienia powietrza |
Tak |
Efekt dynamicznej klawiatury |
Tak, ustawiany dla głosów orkiestry i midi |
Temperacje |
Kirnberger II, Kirnberger III, Werckmeister III, Werckmeister IV , Werckmeister V, Vallotti, Silbermann I, Silbermann II, Kellner 1975, Meantone, Meantone pure minor third, Zarlino, Sauveur I, Sauveur II, Barca, Rameau, Pythagorean; Z programowanym tonem podstawowym |
Zamiana manuałów |
Manuał I – manuał II |
Połączenia kombinacji |
– |
Programowane wyjścia audio |
Ustawiana symulacja każdego rodzaju wiatrownic dla każdego rejestru |
Regulacja głośności |
5 (13) kanałów, osobno regulowanych poprzez wyświetlacz |
5 – taśmowy equalizer |
Osobno dla każdego z 5 (13) zewnętrznych kanałów audio |
5- taśmowy equalizer dla wewnętrznego nagłośnienia |
Tak |
Programowane MIDI |
Tx/Rx Midi Ch., Tx/Rx Midi Filtr, Send PG, Keyb. Midi Velocity: programowane |
Sekwenser |
Sekwenser dla utworów z funkcjom Overdabbing |
Utwory Demo |
Tak |
Obsługa plików |
Kopiowanie, wgrywanie, zapisywanie, zmiana nazw plików, kasowanie itd., system operacyjny Linux |
Zabezpieczenie |
zabezpieczenie organów własnym hasłem |
. |
|
WYJŚCIA I WYJŚCIA |
|
. |
|
MIDI In, Out, Thru |
Tak |
Wyjście na słuchawki |
Tak |
Stereo Aux In |
Tak |
Mic In |
Z Gain Control |
Wyjścia audio |
5 (13) wyjść audio na tylnym panelu |
USB do PC ( dla programu |
Dla najdrobniejszych ustawień, intonacji każdego głosu i każdej nuty, dla rozprowadzenia głosów na wewnętrzne i zewnętrzne nagłośnienie itd. |
Wejście USB |
Tak |
. |
|
OBUDOWA |
Obudowa lam. w kolorze dębu ciemnego, podświetlany nutnik, roleta zamykana na klucz, ławka |
Szer. x Wys. x Głęb. |
cm 145x114x111 |
Szer. x Wys. x Głęb. |
cm 145×114,5×66,5 |
Waga |
137 kg |
Masz Pytania?
Zadzwoń do nas teraz!