VISCOUNT SONUS P346
Najszerszy dźwięk organów w obudowie pozytywu z technologią Physis®! Dzięki dźwiękom dochodzącym z dołu, z góry, z boków można symulować wielokrotne odbicia ścian, sufitu i podłogi w dużym otoczeniu pogłosowym.
Nowy system renderowania dźwięku na organach (z kanałami 6.1 i 9 głośnikami) umiejscawia organistę na środku sceny, zapewniając nowe i niespotykane wrażenia dźwiękowe. Dostępny w meblu z wykończeniem z drewna dębowego (Sonus P346 Dlx).
Wprowadzenie
Sonus P346 to organy z 3 klawiaturami, pełnym pedałem i 46 rejestrami, z możliwością korzystania z biblioteki setek dostępnych rejestrów alternatywnych, zarówno organów, jak i orkiestry. Dostępny w drewnie, jest wyposażony w 8 stylów (4 stałe i 4 programowalne), które pozwalają organistom stworzyć nieskończoną liczbę kombinacji, które można przechowywać zarówno w 128 wewnętrznych pamięciach, jak i na zewnętrznej pamięci USB. Ustawienia parametrów są łatwo dostępne poprzez wyświetlacz graficzny znajdujący się na przednim panelu instrumentu. Klawiatura „Tracker Action” precyzyjnie wykrywa dotyk, uzyskując prędkość klawiszy, przydatną zarówno w sekcji Midi i Orkiestrze, jak i w celu uzyskania efektu „Tracker Touch”. Sonus P346, opracowany ze słynną opatentowaną technologią Physis opartą na fizycznym modelowaniu zjawisk związanych z generowaniem dźwięku organów piszczałkowych, jest w stanie generować niezwykle wierny i plastyczny dźwięk. Sonus P346 wykorzystuje również rewolucyjny system akustyczny opracowany przez Viscount i nazwany RAR (Real Audio Rendering). Jest w stanie symulować wielokrotne odbicia dźwiękowe ścian, umiejscawiając organistę na środek sceny i angażując go w niezapomniane wrażenia dźwiękowe bezpośrednio we własnym salonie lub studiu.
Detale
Generacja dźwięku
Obsługiwane przez Physis ®
Więcej informacji...
Generowanie dźwięku w organach SONUS wykorzystuje technologię Physis®, która opiera się na tworzeniu złożonych algorytmów matematycznych zdolnych do symulowania z absolutną wiernością dynamiki zjawisk fizyczno-akustycznych generujących dźwięk organów piszczałkowych. Zupełnie inne podejście niż powszechne stosowanie cyfrowego próbkowania dźwięków, ponieważ każda nuta, każdy akord, każdy minimalny niuans wykonania nie jest wynikiem zwykłej reprodukcji nagranego materiału, ale procesem generowania dźwięku za każdym razem, gdy to się dzieje w czasie rzeczywistym, tak jak ma to miejsce w przypadku fizycznego instrumentu. Opracowanie i udoskonalenie algorytmów modelowania fizycznego, które sprawiają, że organy Physis są wyjątkowe na świecie, wymagało ogromnej pracy: dzięki temu możemy tworzyć innowacyjne i wszechstronne narzędzia, zdolne na nowo zdefiniować stan techniki.
Klawiatura „Tracker Tuch” z nienaganną mechaniką.
Świadomi znaczenia, jakie ma klawiatura w klasycznych organach, wybraliśmy ją z najwyższą uwagą, dbając o to, aby była wykonana z najlepszych komponentów. Mechanika została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić bardzo cenione odczucie „Tracker Tuch”, to znaczy większą odporność na naciśnięcie przycisku w początkowej fazie jego uruchomienia. Rezultatem jest konsekwentny, a jednocześnie wygodny dotyk, który nie zawodzi organisty w działaniu. Klawiatura ta jest również wrażliwa na dynamikę, przydatną funkcję zarówno w sekcji Midi, jak i Orkiestrze, oraz w celu uzyskania efektu „Tracker Touch”, który reguluje przejściowy atak piszczałek w odniesieniu do szybkości naciskania klawiszy.
Nagłośnienie w Organach
RAR (Real Audio Rendering)
Nowa technologia Viscount RAR stanowi znaczący krok naprzód pod względem definicji, przestrzenności i bryły dźwięku, która jest bardziej namacalna i realna.
Więcej informacji...
Potężny algorytm przetwarzania dźwięku w czasie rzeczywistym w połączeniu z 4 nowymi dodatkowymi kanałami audio zlokalizowanymi w poszczególnych punktach konsoli pozwoliło na dokładną rekonstrukcję trójwymiarowego pola dźwiękowego generowanego przez prawdziwe organy piszczałkowe w środowisku pogłosowym. Odnosi się wrażenie przebywania w znacznie większej przestrzeni, takiej jak katedra, bez konieczności podłączania jakichkolwiek głośników satelitarnych. Dzięki wszechstronności technologii Physis i długim badaniom nad optymalizacją przestrzeni i komponentów możliwe było zintegrowanie całego systemu w kompaktowej i nowoczesnej konsoli. Oprócz tradycyjnego wzmocnienia, dwie pary pełnozakresowych głośników zostały umieszczone po bokach zewnętrznych i na panelu przednim. Dźwięk dochodzący z różnych źródeł symuluje wielokrotne odbicia ścian, sufitu i podłogi dużego pokojowego pogłosu. Efekt jest gwarantowany: znajdziesz się na środku sceny dźwiękowej, dosłownie otoczony dźwiękiem.
Kompletne Wejścia/Wyjścia połączeń.
System połączeń z urządzeniami zewnętrznymi jest kompletny i dobrze usytułowany.
Oprócz standardowego wyposażenia (Midi In, Out, Thru; Stereo Słuchawki i Aux Stereo Input), istnieje również wejście mikrofonowe z kontrolą wzmocnienia, wiele zewnętrznych wyjść 4 + 1 (Sub) opcjonalnie 12+1 (Sub) i port USB. Pendrive można podłączyć do portu USB, aby zapisać i załadować zawartość dźwiękową. Do urządzenia USB można podłączyć komputer w celu łatwej personalizacji i wyrafinowanej intonacji organów. Możliwe jest modyfikowanie, dla każdego rejestru i każdej nuty, głośności, wysokości dźwięku, układu przestrzennego i wielu innych parametrów za pomocą „Physis Editor” na PC (opcjonalnie).
Kontuar
Włączniki rejestrów, przyciski i wyświetlacz umożliwiają skuteczne sterowanie instrumentem. Włączniki rejestrów do włączania i wyłączania rejestrów, przyciski i wszystkie inne elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone i reagują dokładnie na operacje użytkownika. Przydzielony bocznie wyświetlacz z względnymi elementami sterującymi ma wyrazistą obecność, która dobrze integruje się z instrumentem, oferując liczne możliwości dostosowania dostępnych funkcji.
Dane Techniczne
Masz Pytania?
Zadzwoń do nas teraz!