VISCOUNT UNICO 400

UNICO 400, 3 manuałowe organy z 56 głosami, które można aktywować za pomocą włączników rejestrów, biblioteki tych samych głosów i funkcji UNICO 400. Wszystko na wyciągnięcie ręki, aby kontrolować niezwykłą moc technologii Physis.

Opis

UNICO 400 to organy z trzema klawiaturami, 32-klawiszowym pedałem i 56 rejestrami + 7 rejestrów orkiestrowych, zbudowany z prawdziwego drewna i zamykaną roletą. Wyposażony w elegancki kontuar, jest idealnym narzędziem dla zaawansowanego studenta lub średniego, a nawet dużego kościoła.

Ma ogromną wewnętrzną bibliotekę rejestrów, dzięki której użytkownik może łatwo dostosować dźwięk swojego instrumentu. Opracowany w oparciu o słynną opatentowaną technologię Physis, opartą na fizycznym modelowaniu zjawisk związanych z generowaniem dźwięku organów piszczałkowych, UNICO 400 jest w stanie generować niezwykle wierny i plastyczny dźwięk.

Korekty parametrów można łatwo wykonać za pomocą wyświetlacza graficznego na przednim panelu urządzenia.

Klawiatura „Tracker Action” precyzyjnie wykrywa dotyk, uzyskując prędkość aktywacji klawisza, przydatną zarówno w sekcji Midi, jak i orkiestrze, oraz w celu uzyskania efektu „Tracker Touch”, tj. Korelacji między „dotykiem” organisty i przejściowym atakiem każdej wirtualnej piszczałki.

Detale

Generacja dźwięku

Obsługiwane przez Physis  ®

Physis ® Modelowanie fizyczne jest tym, co czyni te organy tak wyjątkowymi. Technologia ta wymagała ogromnych badań i rozwoju – w rezultacie powstały naprawdę innowacyjne instrumenty, które na nowo definiują „najnowocześniejszy”

Więcej informacji...

Generacja serii UNICO wykorzystuje technologię Physis®, która opiera się na tworzeniu złożonych algorytmów matematycznych zdolnych do symulowania z absolutną wiernością dynamiki zjawisk fizyczno-akustycznych generujących dźwięk organów piszczałkowych. Zupełnie inne podejście niż powszechnie stosowane cyfrowego próbkowania dźwięków, ponieważ każda nuta, każdy akord, każdy minimalny niuans wykonania nie jest wynikiem zwykłej reprodukcji nagranego materiału, ale procesem generowania dźwięku za każdym razem, gdy to się dzieje w czasie rzeczywistym, tak jak ma to miejsce w przypadku fizycznego instrumentu. Opracowanie i udoskonalenie algorytmów modelowania fizycznego, które sprawiają, że narządy Physis są wyjątkowe na świecie, wymagało ogromnej pracy: dzięki temu możemy tworzyć innowacyjne i wszechstronne narzędzia, zdolne na nowo zdefiniować stan techniki.

Klawiatura „Tracker Tuch” z nienaganną mechaniką.

Obsługiwane przez Physis  ®

Świadomi znaczenia, jakie ma klawiatura w klasycznych organach, wybraliśmy ją z najwyższą uwagą, dbając o to, aby była wykonana z najlepszych komponentów. Mechanika została zaprojektowana w taki sposób, aby zapewnić bardzo cenione odczucie „Tracker Tuch”, to znaczy większą odporność na naciśnięcie przycisku w początkowej fazie jego uruchomienia. Rezultatem jest konsekwentny, a jednocześnie wygodny dotyk, który nie zawodzi organisty w działaniu. Klawiatura ta jest również wrażliwa na dynamikę, przydatną funkcję zarówno w sekcji Midi, jak i Orkiestrze, oraz w celu uzyskania efektu „Tracker Touch”, który reguluje przejściowy atak piszczałek w odniesieniu do szybkości naciskania klawiszy.

Wejścia/Wyjścia połączeń

Kompletne Wejścia/Wyjścia połączeń.

System połączeń z urządzeniami zewnętrznymi jest kompletny i dobrze usytułowany.

Oprócz standardowego wyposażenia (Midi In, Out, Thru; Stereo Słuchawki i Aux Stereo Input), istnieje również wejście mikrofonowe z kontrolą wzmocnienia, wiele zewnętrznych wyjść 12 + 1 (Sub) opcjonalnie 20+1 (Sub) i port USB. Pendrive można podłączyć do portu USB, aby zapisać i załadować zawartość dźwiękową. Do urządzenia USB można podłączyć komputer w celu łatwej personalizacji i wyrafinowanej intonacji organów. Możliwe jest modyfikowanie, dla każdego rejestru i każdej nuty, głośności, wysokości dźwięku, układu przestrzennego i wielu innych parametrów za pomocą „Physis Editor” na PC (opcjonalnie).

Pendrive można podłączyć do portu USB, aby zapisać i załadować zawartość dźwiękową. Do urządzenia USB można podłączyć komputer w celu łatwej personalizacji i wyrafinowanej intonacji organów. Możliwe jest modyfikowanie, dla każdego rejestru i każdej nuty, głośności, wysokości dźwięku, układu przestrzennego i wielu innych parametrów za pomocą „Physis Editor” na PC (opcjonalnie).

Kontuar

Przyciski, włączniki rejestrów i wyświetlacz umożliwiają skuteczne sterowanie instrumentem.

Włączniki rejestrów, przyciski i wszystkie inne elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone i reagują dokładnie na operacje użytkownika. Włączniki rejestrów do włączania i wyłączania głosów, przyciski i wszystkie inne elementy sterujące są ergonomicznie rozmieszczone i reagują dokładnie na operacje użytkownika. Wyświetlacz umieszczony z boku (pośrodku w CLV 7, UNICO 300, 400, 500, 700, w specjalnej szufladzie w UNICO 800) z odpowiednimi elementami sterującymi, ma wyraźny wygląd, który dobrze integruje się z instrumentem, oferując liczne możliwości dostępnych funkcji.

3 Pedały ekspresji

 

Instrument posiada 3 pedały ekspresji, które dzięki płynnemu i precyzyjnemu uruchamianiu pozwalają kontrolować głośność manuału I, głośność manuału III i programowalne 16-poziomowe CRESCENDO.

Dane Techniczne

 

Manuały:

3 manuały z opatentowaną klawiaturą „Tracker Touch” z

wychwytem i regulowaną dynamiką dla głosów orkiestry i

midi

Głosy

Standardowe rejestry

Pedał

32 nuty pedał prosty, wklęsły lub pedał radialny AGO

Wzmacniacze wewnętrzne

5 wzmacniaczy po 60 Watt i 1 wzmacniacz o mocy 100 Watt,

pięciokanałowy nagłaśniający system wewnętrzny

Głośniki

9

Pedał ekspresji

Manuału I/II i ped./III z kontrolką LED

Crescendo

16 stopni programowane

.

 

REJESTRY I GŁOSY

 

.

 

Pedał

12 głosów

Manuał I

15 głosów

Manuał II

17 głosów

Manuał III

12 głosów

Razem głosów

56 registrów głosowych + 7 registrów dla głosów orkiestry,

setki głosów alternatywnych z wewnętrznej pamięci

Intonacje

4 fabryczne + 4 dla dowolnej intonacji, możliwość zapisywania

setek dalszych intonacji za pomocą pamięci wewnętrznej i

pamięci USB

Głosy

Dodatkowe głosy alternatywne dla każdego registru

Głosy orkiestry

Dodatkowe głosy alternatywne dla każdego registru

.

 

DODATKI

 

.

 

Pistony kciukowe generalne

10

Pistony kciukowe fabryczne

6 dla każdego manuału i pedału

Banki pamięci kombinacji

16

Segmenty pamięci kombinacji

6 (A,B,C,D,E,F)

Kombinacje razem

960 kombinacji ogólnych, 3840 kombinacji fabrycznych,

dziesiątki tysięcy kombinacji za pomocą pamięci USB

Sekwenser dla kombinacji

Poprzedni i następny ( + i – ) dla pistonów kciukowych i nożnych

Pistony nożne

22

Wyłącznik nagłośnienia
wewnętrznego i zewnętrznego

Tak

Wyłącznik mixtur i języków

Tak

Automatyczny pedał

Tak

Wyłącznik pistonów

Tak

Połączenia

6, na registrach, pistonach kciukowych i nożnych

Transpozycja

minus 6 do plus 5 półtonowo

Głośność generalna i pogłos

regulowane pokrętami

Włącznik MIDI

Tak

Połączenia Melodii

Tak

Połączenia MIDI Solo

Solo na wyjście MIDI

Orkiestra i MIDI Sustain

Włączana za pomocą pistonów nożnych

Pamięć zewnętrzna:

Dowolny USB-Stick z pamięcią

Włącznik i wyłącznik

Tak

Pilot

Opcja dodatkowa, pilot z zasięgiem 50m z wbudowanym

wyświetlaczem cyfrowym 2x 16 znaków

.

 

WYŚWIETLACZ Z MENU

 

.

 

Wyświetlacz

128 x 64 pixel, podświetlany

Zmiana parametrów głosów

Ustawiane parametry głosów dla każdego registru osobno

Regulacja głośności

Regulacja dla każdego manuału i pedału

Tremulant

3, dla każdego manuału, regulowana siła i prędkość

Pogłos

8 różnych rodzai

Efekt całokształtu głosu

Regulowany

Efekt ciśnienia powietrza

Tak

Efekt dynamicznej klawiatury

Tak

Temperacje

Kirnberger II, Kirnberger III, Werckmeister III, Werckmeister IV

, Werckmeister V, Vallotti, Silbermann I, Silbermann II,

Kellner 1975, Meantone, Meantone pure minor third, Zarlino

, Sauveur I, Sauveur II, Barca, Rameau, Pythagorean;

z programowanym tonem podstawowym

Zamiana manuałów

Manuał I – manuał II

Połączenia kombinacji

Tak

Programowane wyjścia audio

Ustawiana symulacja każdego rodzaju wiatrownic dla

każdego registru

Regulacja głośności
zewnętrznego nagłośnienia

13 (21) kanałów, osobno regulowanych poprzez wyświetlacz

5 – taśmowy equalizer
dla wyjść audio

Osobno dla każdego z 13 (21) zewnętrznych kanałów audio

5- taśmowy equalizer dla wewnętrznego nagłośnienia

Tak

Programowane MIDI

Tx/Rx Midi Ch., Tx/Rx Midi Filtr, Send PG, Keyb. Midi Velocity:

programowane

Sekwenser

Sekwenser dla utworów z funkcją Overdabbing

Utwory Demo

Tak

Obsługa plików

Kopiowanie, wgrywanie, zapisywanie, zmiana nazw plików,

kasowanie itd., i system operacyjny Linux

Zabezpieczenie

Zabezpieczenie organów własnym hasłem

.

 

WEJŚCIA I WYJŚCIA

 

.

 

MIDI In, Out, Thru

Tak

Wyjście na słuchawki

Tak

Stereo Aux In

Tak

Mic In

z Gain Control

Wyjścia audio

13, 21 wyjść audio na tylnym panelu

USB do PC ( dla programu
Viscount Editor):

Dla najdrobniejszych ustawień, intonacji każdego głosu i

każdej nuty, dla rozprowadzenia głosów na wewnętrzne i

zewnętrzne nagłośnienie itd.

Wejście USB

Tak

.

 

OBUDOWA

Matowo polerowane drzewo, dąb ciemny, średni lub jasny,

podświetlany drewniany nutnik, drewniana roleta zamykana

na klucz, ławka ze schowkiem

Szer. x Wys. x Głęb.
z pedałem

cm 172x127x111

Szer. x Wys. x Głęb.
bez pedału

cm 172x127x69

Waga

195 kg

 

 

Masz Pytania?

Zadzwoń do nas teraz!